Narodowy koktajl Nikaragui
15 listopada 2006, 20:35Nikaraguańczycy pozazdrościli innym narodom i postanowili zorganizować konkurs na swój własny koktajl.
Wartościowe IT
17 września 2010, 16:46Firmy technologiczne należą do najbardziej wartościowych marek na świecie. Interbrands opublikowało właśnie tegoroczny ranking najbardziej wartościowych marek świata. Przy ocenie wartości brano pod uwagę wpływy firmy z ostatniego roku podatkowego.
Niespodzianka na Święto Dziękczynienia
23 listopada 2006, 09:53Po wprowadzeniu na rynek napojów gazowanych o smaku rybnych tacos i wędzonego łososia, amerykańska firma Jones Soda Co. zaskakuje kolejnym swoim wynalazkiem: napojem o smaku zielonego groszku.
Jak melodia w nazwie marki
19 października 2010, 08:48Nazwy marek, w których wykorzystuje się powtarzalne dźwięki, np. coca-cola, wywołują pozytywne emocje, wpływając na decyzje dotyczące zakupu czy odwiedzania, dajmy na to, restauracji.
Kawa najlepsza na zakwasy
10 stycznia 2007, 13:48Umiarkowane dawki kofeiny, odpowiednik zawartości dwóch kubków czarnego naparu, pomagają w walce z bólem mięśni po ćwiczeniach. Odkrycie ma największe znaczenie dla nowicjuszy, którzy często cierpią na zakwasy i pozwoli im przeżyć trudny pierwszy tydzień — uważa Victor Maridakis z University of Georgia.
Na widok Red Bulla jadą ostrzej
1 lutego 2011, 13:26Logo Red Bulla wpływa na zachowanie ludzi. Biorąc udział w grze komputerowej, osoby prowadzące bolid z charakterystycznym złoto-czerwonym wizerunkiem jechały bardziej agresywnie i podejmowały większe ryzyko. Doskonale wpisuje się to w taktykę marketingową marki, która wydaje się udzielać konsumentom (Journal of Consumer Psychology).
Czy piwo z octem to nadal smaczne piwo?
28 lutego 2007, 09:29Na smak wpływa nie tylko sam smak, ale jak już wcześniej pisaliśmy, także kolor czy wiedza na temat składu napoju/potrawy, a także o tym, kto je przygotował/wyprodukował. Do tej pory udowodniono, że gdy poinformuje się konsumentów, jakiej marki produkt im podano, może to prowadzić do wzrostu oceny.
Google najbardziej wartościową marką świata
21 maja 2014, 11:53Z tegorocznego raportu 100 Top BrandZ publikowanego przez agencję Millward Brown, dowiadujemy się, że Google wyprzedził Apple'a na liście najbardziej wartościowych marek na świecie. Wartość marki Google wzrosła w ciągu roku o 40% i wynosi obecnie 158,84 miliarda USD
Jogurty pitne wypierają piwo i colę
6 kwietnia 2007, 10:16Wydaje się, że jogurty pitne powoli wypierają z rynku piwo i coca-colę. Zgodnie z wynikami badań firmy AC Nielsen, w okresie od połowy 2005 do połowy 2006 roku tego typu jogurty były najszybciej zdobywającym popularność napojem świata.
Pomidory w samochodach
12 czerwca 2014, 08:29Wraz ze wzrostem cen ropy naftowej przemysł motoryzacyjny coraz bardziej interesuje się alternatywnymi źródłami materiałów do produkcji pojazdów. Już obecnie tworzywa sztuczne z odzysku stanowią 5-10% wszystkich materiałów w pojazdach General Motors.
